Zastosowanie metalowych regałów archiwalnych

Dzięki swojej wszechstronności, uniwersalności, niezawodności i trwałości metalowe regały magazynowe są stosowane niemal wszędzie. Zwłaszcza tam, gdzie trzeba racjonalnie zorganizować przestrzeń bez dużych nakładów finansowych, zachowując przy tym estetykę wnętrza. Zajmują niewiele miejsca, ale mogą pomieścić wiele różnych rzeczy.

Regały po to aby uporządkować swoje archiwum

Informatyka, komputery i tendencja do przenoszenia dokumentów do formatu elektronicznego nie uniemożliwiły jednak przechowywania dużej liczby dokumentów papierowych. Produkty oferowane przez producentów regałów pozwalają zaoszczędzić miejsce i uporządkować dokumenty w taki sposób, aby każdy dokument był łatwo dostępny dla tych, którzy na co dzień sięgają do teczek, segregatorów i szafek.

Cechy konstrukcyjne regałów

Cechy konstrukcyjne metalowych regałów archiwalnych pozwalają na szybką rekonfigurację przestrzeni magazynowej dla dowolnego typu dokumentacji, bez konieczności demontażu całej konstrukcji. Nasze regały z powodzeniem mieszczą książki, pełnowymiarowe rysunki, foldery różnych formatów. Regały są dostępne w różnych wysokościach i głębokościach półek.

Wysokość regałów może wynosić do 4 m. W celu zapewnienia optymalnej stabilności rzędy magazynowe można łączyć ze sobą. Można wybrać różne pojemności półek, w zależności od potrzeb danej przestrzeni magazynowej. W całym systemie magazynowym można również zintegrować specjalne moduły z wysuwanymi półkami o dużych wymiarach.

Racjonalizacja powierzchni biurowej

Praca biurowa wiąże się z dużą ilością codziennej papierkowej roboty. Komputery są wspaniałe, ale nie udało im się jeszcze nigdzie zastąpić oryginalnych dokumentów. Regały archiwalne nie tylko ułatwiają racjonalną organizację zarządzania dokumentacją, ale również są przystosowane do umieszczania w nich urządzeń biurowych i powielających oraz systemów telekomunikacyjnych.

Co można przechowywać w regałach metalowych?

Regały metalowe się do przechowywania materiałów piśmiennych, materiałów eksploatacyjnych do faksów, kopiarek i drukarek. Wszystko jest zawsze na swoim miejscu i gotowe do użycia. Na każdy przedmiot jest miejsce i można go oznaczyć specjalnymi etykietami. Do regałów można dodać separatory, przekładki, przegródki, pojemniki na drobne przedmioty i inne elementy.

Dzięki regałom archiwalnym cała dokumentacja biurowa i materiały eksploatacyjne potrzebne do efektywnej pracy biurowej będą przechowywane w idealnym porządku. Zastosowanie metalowych regałów archiwalnych w biurze pozwoli kontrolować wszystkie koszty i sprawnie prowadzić dokumentację.

About the Author

Related Posts